Home Forums Hardware Fanatec pedalen op Thrustmaster wheelbase

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Faster33
    Deelnemer

Hallo,
      Ik heb een Thrustmaster T300 maar ik wil graag overstappen naar pedalen met een loadcell rem. Kunnen Fanatec CSL elite pedalen op een T300?

Danica
      Deelnemer

De pedalen van Fanatec kunnen niet direct op je TM base worden aangesloten. De loadcell rem van fanatec wordt geleverd met een usb aansluiting dus op de pc kun je die wel samen gebruiken. Als je de set ook op de Playstation wil gebruiken dan gaat dit niet werken. Thrustmaster heeft nu ook een loadcell pedalen set. Misschien is dit wel een goeie optie als je hem ook op de console wil gebruiken. Check de Thrustmaster T-LCM.

Faster33
        Deelnemer

Tnx Danica, ik race alleen op pc dus ik ga me nog even verdiepen in deze 2 verschillende sets. Mijn voorkeur gaat toch een beetje naar fanatec uit.

SjaakV
          Sleutelbeheerder

Ik heb deze topic even naar Hardware verplaats ipv Overige. Verder zou ik zeggen dat de fanatec csl pedals een hele goede keuze is. Deze set gebruik ik nu zelf ook en ben er zeer content mee.
            Fanatec assortiment

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.